U 216. epizodi podkasta Pojačalo, gost Ivana Minića je Adrian Đura, još jedan čovek sa neobičnom karijerom za domaće prostore.
U 216. epizodi podkasta Pojačalo, gost Ivana Minića je Adrian Đura, još jedan čovek sa neobičnom karijerom za domaće prostore. Naime, Adrian je programer, ali ne običan programer. Adrian pravi VR igrice.
Njegova dečačka ljubav prema video igrama pretvorila se u današnju profesiju već na fakultetu. Naime, posle završene gimnazije u rodnom Vršcu, upisuje eksperimentalni smer softverski inženjer na ETF-u, koji je danas jedan od najprestižnijih smerova.
Već na drugoj godini fakulteta započeo je sa povremenim honorarnim poslovima na izradi video igrica. Kasnije je sa svojim drugarima osnovao firmu Eipix Entertainment, i počeli su ozbiljno da prave video igre za velike svetske izdavače. U toj firmi, kao mladi, sa nedovoljno biznis iskustva susreli su se i sa problemima sa kojima se cela industrija u to vreme susretala, o čemu otvoreno i iskreno priča u ovom podkastu.
Sledeći korak bio je otvaranje nove firme, Flat Hill Games, koja se bavila razvojem VR igara. Taman kad je nova kompanija krenula sa radom, život pred Adriana stavlja novi izazov i on se odlučuje da mu se odazove. Naime, direktor Ubisofta, velike softverske kompanije. predlaže Adrianu da u Beogradu otvore predstavništvo ove kompanije, zaposle i obuče ljude za pravljenje vrhunskih video igrica.
Ovde je Adrianova motivacija za prihvatanje izazova prevashodno bila mogućnost da naši ljudi steknu neka nova znanja i postanu AAA gaming programeri. Adrian je u ovoj kompaniji proveo 3 godine, a paralelno je vodio i svoju već postojeću kompaniju za proizvodnju VR igara.
Danas je Adrian posvećen samo svojoj kompaniji, nakon velikog uspeha ostvarenog sa VR kuvarskom igricom, koja je postigla zavidan uspeh u dečjim igraonicama širom sveta, započeo je novi projekat čiji je izlazak očekuje za godinu i po dana.
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kad porastem biću
– Igre koje su ostale zauvek urezane u sećanju
– Odluka o faksu i razvitak ličnih interesovanja
– Prvi dodir sa funkcionalnim programiranjem
– Kako je to biti nov u potpuno novom okruženju
– Kako preći iz amaterskog u ozbiljan biznis
– Kako osnovati od dobre ekipe dobru firmu
– Kako odrediti količinu sadržaja za jednu igru
– Ime prve igre koja je izbačena
– Od 3 do 400 zaposlenih
– Naredni koraci
– Kako je došlo do Ubisoft-a
– Period korone i kako je Flat Hill preživeo
– Kako licenciranje igrica funkcioniše
– Izlazak iz Ubisofta
– Vizija razvitka
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3BKJ5tD
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN