Istok se susreo sa gomilom izazova iz kojih je poneo određene pouke. Njegov prvi brend Pray – proizvodnja drvenih naočara, iako je obećavao, postao je žrtva manjka menadžerskog iskustva. Ali, Istok nije odustajao. Ambicija ga je odvela do daleke Kine gde je, nakon niza peripetija, napravio reorganizaciju, prikupio nova znanja i pokrenuo novi brend East. Paralelno, Istok se bavi marketingom za Tehnički remont Bratunac u vojnoj industriji, a za Pojačalo govori o svom poslovnom putu i problemima sa kojima se susretao naglašavajući da je glavna lekcija koju je naučio to da preduzetništvo ne može biti uspešno bez dobrog marketinga.
Teme u podkastu:
– Proizvodnja vs Marketing
– Istok ide u Kinu
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2OZmnom
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN