Koja je razlika između dva velika giganta, Gugla i Amazona, objašnjava naš gost, te do detalja zalazi u način operisanja samog Amazona, u zavisnosti od tržišta, od američkog pa do evropskog i azijskog, kao i kako njegova agencija može Vama pomoći da uspešno zagazite na ovu platformu, koja se neprestano menja.
Azijsko tržište, konkretno Kina, veliki je takmac na globalnom nivou, stoga se Lazar tome posvećuje, razlučujući kako zaista oni funkcionišu, kakve sve izakulisne radnje se tamo odvijaju i da li se mi možemo nositi sa njima u nekim segmentima.
Na samom kraju cenjeni ekspert do tančina dočarava zasnivanje svoje firme, zaposlenima, pravljenju sistema, upućujući i javni poziv da se pridružite njemu i njegovim kolegama.
Teme u podkastu:
– Uvod
– Rejon delovanja
– Jedinstvenost Amazon platforme
– Razvojni put od A do Š
– Gugl vs Amazon
– Amazon širom sveta
– Uvod u prodaju na Amazonu
– Kako naći pravog eksternog partnera
– Izmene da Amazon platformi
– Amazon konferencije
– Kako funkcioniše azijsko tržište
– Sellers Alley: Neuobičajena firma
– Kako napraviti sistem
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2WO0xc9
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN