Potom sledi priča o važnosti dizajna, privlačenju potencijalnih kupaca koji nisu imali prilike da probaju vaš proizvod, kao i saradnji sa velikim trgovinskim lancima, na čiju se pomisao mnogi mali proizvođači štrecaju. Da li je strah opravdan ili ne, kako pristupiti tome i formirati cene, otkriva Nikola u nastavku.
Većina sanja da se njihov proizvod nađe na polici nekog objekata u inostranstvu. Šta je potrebno da bi se to ostvarilo, kao i sve o izvozu, neophodnim sertifikatima za EU i ostale evropske zemlje, poslušajte od našeg gosta u drugom delu podkasta.
“Šumska tajna”, i još dva brenda, prepoznati su i na američkom tržištu. Stoga, kraj epizode je upravo rezervisan za lekciju o “Amazonu”. Bukvalno od A do Š o saradnji gigantom.
Teme u podkastu:
– Uvod
– Šta se krije iza „Šumske tajne“?
– Od tezge do police
– Dizajn, pa sastav
– Razvojni put
– Saradnja sa trgovinskim lancima
– Kako formirati cene
– Proširenje portfolija
– Sertifikacija proizvoda za evropsko i američko tržište
– Saradnja sa “Amazonom” od A do Š
– Trenutna pozicija na matičnom tržištu
– Podaci o prodaji su zlata vredni
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2UvqdJq
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN