335 – Partnerstvo u biznisu, čega treba biti svestan

Male pobede
Mnogi preduzetnici su uspešni sami po sebi, ali isto tako mnogi misle da je imati partnera u poslovanju, presudno za uspeh i rast firme.
Mnogi preduzetnici su uspešni sami po sebi, ali isto tako mnogi misle da je imati partnera u poslovanju, presudno za uspeh i rast firme. Naći adekvatnu osobu je problem za sebe, ali pre toga morate biti spremni na totalnu promenu načina razmišljanja i ophođenja prema poslu… da li ste spremni na to?

334 – Kako bolje voditi liste zadataka u malim timovima?

Male pobede
Pričali smo puno puta o projekt menadžmentu, o različitim alatima i načinu kako možete najbolje da ih koristite.
Pričali smo puno puta o projekt menadžmentu, o različitim alatima i načinu kako možete najbolje da ih koristite. Ali kada pričamo o malim timovima, voditi neke mini zadatke u Trello-u ili Asani, jednostavno je previše posla i ponekad traje duže sama „administracija“ vođenja zadataka nego obavljanje istih. Opet, ako se ništa ne vodi, često se zaboravlja. Testiramo jedno moguće rešenje – Google Keep.

333 – Kako da bolje realizujete zadatke?

Male pobede
Pored onih projekata koje vodite za klijente i za koje vas plaćaju, ili onih esecijalnih projekata za sebe koje baš morate da uradite pod hitno, postoji brdo malih zadataka koji se često samo odlažu, zaboravljaju ili jednostavno ne stignu na red.
Pored onih projekata koje vodite za klijente i za koje vas plaćaju, ili onih esecijalnih projekata za sebe koje baš morate da uradite pod hitno, postoji brdo malih zadataka koji se često samo odlažu, zaboravljaju ili jednostavno ne stignu na red. Pričamo o tome kako da ih stavite sebi na mapu i zašto je to važno.

332 – Analitika za podcaste

Male pobede
Kada kreiramo sadržaj, nebitno kog formata, moramo znati kako da pratimo analitiku – tj. koliko se taj sadržaj čita, gleda ili sluša, ko ga konzumira, odakle i sve ostalo što možemo da saznamo.
Kada kreiramo sadržaj, nebitno kog formata, moramo znati kako da pratimo analitiku – tj. koliko se taj sadržaj čita, gleda ili sluša, ko ga konzumira, odakle i sve ostalo što možemo da saznamo. Iako je za sve sadržaje analitika dosta dobro rešena, podcasti su u malom problemu…

331 – Da li postoji animoznost između podcastera i youtubera?

Male pobede
Kada neko priča o svom sadržaju, ponekad se može desiti da misli da je samo on dobar, a svi drugi nisu.
Kada neko priča o svom sadržaju, ponekad se može desiti da misli da je samo on dobar, a svi drugi nisu. Posebno to može biti izraženo kod srodnih sadržaja kao što su audio i video sadržaj. Da li je tako ili nije, naravno zavisi od osobe do osobe, ali iznosim lični stav u ovoj epizodi.

330 – Da li će biti posla za freelancere u periodu posle Korone?

Male pobede
Sa najavom ekonomske krize, svedoci smo toga da mnoge velike kompanije propadaju, da ima manje posla i projekata i da su čak i freelance projekti u padu… ili da li su?
Sa najavom ekonomske krize, svedoci smo toga da mnoge velike kompanije propadaju, da ima manje posla i projekata i da su čak i freelance projekti u padu… ili da li su? Da li možda sledi „zlatno doba“ freelancinga jer će kompanije pre ući u „projektno trošenje“ nego zapošljavanje…?

329 – Koliko vam treba vremena za kreiranje sadržaja?

Male pobede
Dobio sam interesatno pitanje, na koliko vremena treba računati kod kreiranja sadržaja.
Dobio sam interesatno pitanje, na koliko vremena treba računati kod kreiranja sadržaja. Pored toga da je ovo veoma subjektivan odgovor, u mnogome zavisi i od formata sadržaja (iz prošle epizode), ali i od vašeg iskustva u tome…

328 – Kako izabrati pravi format sadržaja?

Male pobede
Da se podsetimo najbitnijih i najčešćih oblika sadržaja koji postoje: pisani, audio i video sadržaj.
Da se podsetimo najbitnijih i najčešćih oblika sadržaja koji postoje: pisani, audio i video sadržaj. Kako izabrati koji je pravi za vas? Svi imaju svoje mane i prednosti a u ovoj epizodi pričamo o svakoj od njih.

327 – Da li je Joe Rogan pogrešio što se „prodao“?

Male pobede
Ako neko nije još čuo, najpopularniji podcast Joe Rogan Experience se „prodao“ i vezao ekskluzivno za Spotify platformu u dilu od preko 100 miliona dolara.
Ako neko nije još čuo, najpopularniji podcast Joe Rogan Experience se „prodao“ i vezao ekskluzivno za Spotify platformu u dilu od preko 100 miliona dolara. Iako to zvuči impozantno, neki misle da to nije trebao da uradi i da je mogao mnogo više da zaradi samostalno u perspektivi. (to obično kažu oni koji nisu ispred takvog ugovora..)…

https://www.supercast.com/blog/joe-rogan-got-ripped-off
https://tim.blog/2019/07/11/why-im-stopping-the-fan-supported-podcast-experiment/

326 – Youtube sadržaj… kako, zašto i šta je novo? (gost: Aleksandar Ašković)

Male pobede
Kada pričamo o sadržaju, nikako ne smemo zaobići važnosti i funkciju video sadržaja.
Kada pričamo o sadržaju, nikako ne smemo zaobići važnosti i funkciju video sadržaja. Youtube je druga najveća društvena mreža, drugi najveći pretraživač i prva najveća platforma za pregled video sadržaja. Šta treba znati o tome kada se pravi sadržaj za poslovne ili privatne potrebe i šta to YT unapređuje. Pričao sam sa Aleksandrom Aškovićem, popularnije znanog kao Kojot, o tome.