U ovoj neuobičajenoj epizodi Insert Coin-a, vodio sam razgovor sa čak troje gostiju. Miljana Jovović, Milan Ličina i Uroš Pavlović su, između ostalog, došli kako bi najavili ovogodišnji CGA događaj koji se održava 23. i 24. septembra.
Ovogodišnja CGA Belgrade konferencija pod sloganom Remodeling the Future je posvećena virtuelnoj produkciji, veštačkoj inteligenciji, interaktivnom dizajnu, kao i drugim oblastima koje su posvećene digitalnom dizajnu i virtuelnoj realnosti. Na konferenciji će prisustvovati ljudi iz sveta filmske i gejming industrije, kao i oni koji se bave digitalnom umetnošću.
Prvi dan konferencije održaće se onlajn, na sajtu cgabelgrade.com. Vrlo je interesantno da su digitalna okruženja u kojima se sesije odigravaju, nastala ovog leta u Crateru u okviru edukativnog programa Virtual Environments Lab kojem je posvećen i jedan deo ove epizode.
Drugi deo programa održaće se narednog dana u MTS Dvorani, uživo u Beogradu. Konferencija je besplatna, a da biste obezbedili svoje mesto na istoj, neophodno je da se registrujete na sajtu CGA.
Konferencija je besplatna, a svoje mesto možete da rezervišete jednostavnom registracijom na sajtu CGA (https://bit.ly/ep33_CGA).
Miljana Jovović je direktorka Crater Trening Centra, edukativnog ogranka Crater studija koji, između ostalog, nudi razne kurseve, kao što su Photoshop, Environment Art, 3D Essentials, Organic Modeling, Matte Painting, itd. Pored toga, u ponudi imaju i obrazovne programe koji kombinuju nekoliko odabranih kurseva, što polaznicima nudi širu edukaciju i veću kompetenciju na tržištu rada.
Pored priče o Crater Trening Centru, Miljana se dotakla i samih početaka, kako je od studiranja arhitekture došla do projekata na kojima trenutno radi.
Uroš Pavlović dolazi iz Mad Head Games studija, gde radi kao Level Designer. Pored bogatog iskustva u gejm industriji, Uroš poseduje i znanje iz oblasti kao što su Conceptual Art i Texture Painting and Lighting. Trenutno je posvećen radu na igri Scars Above o kojoj smo uspeli malo da pričamo u ovoj epizodi.
Milan Ličina je dizajner novih medija i kreativni tehnolog, angažovan kao docent na Fakultetu digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan. Pored toga je i deo inovativnog kolektiva Galerije 12. Ličina stečeno znanje na pomenutim angažmanima prenosi polaznicima kursa pod nazivom Unreal Engine Essentials u sklopu Crater Trening Centra, o čemu možete da saznate nešto više u ovoj epizodi.
Osim zanimljivih priča o samoj industriji, interaktivnim medijima, virtuelnoj realnosti, dizajnu video igara i alatima poput Unreal Engine-a, dotakli smo se naravno i standardnih tema ovog podkasta: šta igramo od igara i koje filmove volimo da gledamo. 🙂
Uživajte! 🙂
Interesantni linkovi:
- CGA Belgrade: https://bit.ly/ep33_CGA
- Crater Training Center: https://bit.ly/ep33_Crater_Training
- Crater Studio: https://bit.ly/ep33_Crater_Studio
- Igra Scars Above: https://bit.ly/ep33_Scars_Above
- Miljana Jovović: https://bit.ly/ep33_Miljana_Jovović
- Uroš Pavlović: https://bit.ly/ep33_Uroš_Pavlović
- Milan Ličina: https://bit.ly/ep33_Milan_Ličina