Reputacija marketinške struke (nije) ugrožena I Predrag Kurčubić I DigiTalk EP88
Digitalk.rsU kvantitativnom istraživanju učestvovalo je ukupno 385 ljudi – 211 studenata sa fakulteta koji gravitiraju (ili bi barem trebalo da gravitiraju) ka pozicijama u marketingu (najvise sa FON-a, Ekonomskog fakulteta i FMK-a) i 174 zaposlenih, starosti do 35 godina i do 5 godina iskustva u struci (dakle, mladi profesionalci, većinom iz agencija, ali i iz kompanija). Sa Peđom smo u razgovoru predstavili glavne rezultate istraživanja, podvukli neke zaključke, diskutovali koji su to sve uzroci promena u marketinškoj struci, te razgovarali o koracima koje slede nakon istraživanja u smislu reagovanja industrije i njenih glavnih aktera.
IAA (International Advertising Association) Srbija – http://www.iaa.rs/
Predrag Kurčubić, Managing Director @ Ipsos Strategic Marketing – https://www.linkedin.com/in/predrag-kurcubic-72943411/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Predstavljanje istraživanja
– Uzroci promena u marketinškoj struci
– Predstavljanje istraživanja o reputaciji marketinške struke
– Šta za mlade danas predstavlja marketing
– Rezultati po fakultetima obuhvaćenim istraživanjem
– Privlačne pozicije u marketingu
– Top 5 stvari koje su važne prilikom traženja posla
– Odnos mladih studenata i profesionalaca prema preduzetništvu
– Naredni koraci nakon istraživanja
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87
Digitalk.rsMiloš Raičević, Founder and Managing Partner @ Alchemists
https://www.linkedin.com/in/milosraicevic/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put od početka do marketing konsultanta
– Razlika u percepciji marketing danas i na početku Miloševe karijere
– Consulting u marketingu
– Awareness vs. Performance
– Strategija, mnogo skupa reč
– Iskustva i primer saradnje
– Slušanje je vrlo bitno
– Customer is king
– Važnost edukacije danas
– Poruka za kolege marketare
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86
Digitalk.rsKrstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10
Digitalk.rsSagovornica nam je bila Dobrinka Vićentijević, po vokaciji psiholog koja je danas stručnjak sa petnaest godina iskustva iz oblasti istraživanja, marketing strategije i inovacija. Dobrinka je jedanaest godina provela u jednoj od najpoznatijih kuća kada su istraživanja u pitanju – GFK, a od 2019. godine se nalazi na poziciji Direktorke istraživanja ponašanja potrošača u kompaniji EyeSee.
Sa Dobrinkom smo razgovarali na niz tema vezanih za istraživanje ponašanja potrošača, upliv tehnologije u ovu oblast i na koji način sve tehnologija menja oblast istraživanja od novih alata i tehnika do korenitih promena koje nastaju upravo upotrebom tehnologije i automatizacije u ovoj oblasti. Nekada upravo visoki zahtevi klijenata dovode do razvoja nekih novih tehnoloških rešenja i time se podstiče rast same organizacije, dok nekada sama potreba za automatizacijom procesa transformiše organizaciju kao upotreba tehnologije ka unutra.
Razgovor sa Dobrinkom obiluje primerima iz prakse sa kojima se ona sa svojim timom iz EyeSee susrela tokom rada sa klijentima iz celog sveta, a koje odlikuje primena tehnologije kao rešenja (online eye tracking, virtual shopping, facial coding…)
Fenomenalan razgovor o istraživanjima iz malo drugačijeg ugla, iz ugla tehnologije i nekih malo drugačijih aspekata. Naravno, razgovor je zaključen sa nekim sjajnim uvidima i zaključcima, od toga da dobro odrađena automatizacija humanizuje organizaciju, do toga da će teme poput održivosti, optimizacije cena i asortimana u uslovima recesije i sveprisutne inflacije, back to nature (free from), omnichannel-a i e-commerce na društvenim mrežama biti i više nego aktuelne u 2023. godini.
EyeSee je osnovan pre 10 godina kao startap koji je imao viziju da bihejvioralna istraživanja učini dostupnijim (geografski, cenovno, vremenski) širem krugu ljudi i kompanija…
U tom trenutku osnovni proizvod je bio application based Eye Tracking tool koji je služio prevashodno za testiranje pakovanja i statističkih stimulusa (oglasi u magazinima, posteri, katalozi…)
Danas, deset godina kasnije EyeSee je kompanija sa preko 130 zaposlenih, 7 kancelarija (Beograd, Meksiko Siti, Singapur, London, Pariz, New York i Gentu).
EyeSee se bavi istraživanjima u tri oblasti: 1. Shopper & Innovation 2. Advertising & 3. Digital (E-comm & UX studije). U svakoj od navedenih oblasti EyeSee primenjuje kombinaciju bihejvioralnih i tradicionalnih metoda u prikupljanju podataka kako bi osigurali što veću prediktivnu vrednost zaključaka.
Od bihejvioralnih metoda koje primenjuju, najznačajnije su: Eye Tracking, Facial Coding, Virtual Shopping, Reaction Time Measurement, Passive Tracking, itd.
EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10
Dobrinka Vićentijević, Direktorka istraživanja ponašanja potrošača @ EyeSee – https://www.linkedin.com/in/dobrinka-vicentijevic-0271a3b/
EyeSee – https://www.linkedin.com/company/eyesee-understand-behavior-grow-further/
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Kako da budemo bolji marketari? I Miloš Aleksić I DigiTalk EP85
Digitalk.rsMiloš Aleksić, Marketing strateg @ KupujemProdajem – https://www.linkedin.com/in/milosaleksic/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvoj
– Marketing je najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen
– Šta koči marketing struku
– Sami smo sebi najbitnija publika
– Digitalni marketing: Ti si ono što meriš
– Generacije koje danas stasavaju
– Izvori znanja i istine
– Upstream marketinga u biznis
– Poruka za marketare koji tek dolaze
– Miloševe omiljene marketing zablude
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Razvoj medija u digitalnom okruženju I Daniel Bukumirović I DigiTalk EP84
Digitalk.rsDaniel Bukumirović,New Media Development Director @ United Group
https://www.linkedin.com/in/daniel-bukumirovi%C4%87-1784a02b/
Teme u epizodi:
– Uvod i profesionalni razvoj
– Mindset medijskog posla
– Kako prodati svoju priču posetiocima, oglašivačima?
– (Pravilan) Razvoj podcasta za medije
– Mediji i TikTok
– Društvene mreže i mediji
– Četiri pitanja umesto zaključka
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Kako napraviti skalabilnu platformu za US tržište I Nemanja Stefanović I DigiTalk EP83
Digitalk.rsNemanja Stefanović, CEO @ HireApp
https://www.linkedin.com/in/nemanjastefanovic/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Granica između startup-a i kompanije
– Transakcioni model
– Ugostiteljstvo i hotelijerstvo – zašto baš ove industrije?
– Koja je uloga kompanijskog HR-a u saradnji sa jednom ovakvom platformom?
– Kakvo je zapravo američko tržište
– Kako doći do prvih klijenata na US tržištu?
– Pros/Cons US tržišta
– Kako doći do skalabilnog proizvoda?
– Šta je MVP?
– Da li skaliranje proizvoda nužno znači i skaliranje tima?
– Šta je budućnost on-demand biznis modela?
– Prelazak tradicionalnih staffing agencija na digitalni model
– Ukoliko želite da se upustite u startup vode…
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Logistika: ključni faktor E-Commerce-a I Nikola Riznić I DigiTalk EP82
Digitalk.rsNikola Riznić, Zamenik generalnog direktora @ D Express
https://www.linkedin.com/in/nikola-rizni%C4%87-4b31175b/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je izgledalo poštansko tržište te 2004. a kako izgleda sada?
– Zašto je tema logistike relevantna za eCommerce i zašto je eCommerce bitan za logistiku?
– Koja su očekivanja korisnika bila 2005. godine a koja su sada?
– Ko su danas sve klijenti kurirskih službi?
– Konsultacije klijentima koji su novi u eCommercu – konsultacije u vezi logističkih procesa
– Da li se logističke kompanije danas vode podacima i kojim?
– Black Friday – potreba da se odgovori povećanom obimu slanja a da se zadrži kvalitet usluge
– Inovativni last mile modeli dostave
– 2man delivery & prijem platnih kartica
– Zašto je korisnički servis podjednako bitan kao i ostali logistički KPI-ovi
– Izazovi sa kojima se susreću kurirske kompanije
– Problem radne snage
– Problemi koje kurirske kompanije „stvaraju“ trgovcima
– Sugestije eCommerce trgovcima
– Šta nas čeka u budućnosti?
– Da zaključimo gde je danas logistika
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Umetnost prodaje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/
Advertajzing advertajzinga I Đorđe Janković I DigiTalk EP81
Digitalk.rsĐorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/
Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje.
Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/
Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje. Generacija Z
– Advertising scena u Hrvatskoj, šta je drugačije?
– Festivali kao deo rešenja za problem u struci?
– Odnosi sa klijentima
– Uključivanje u društvene probleme koji nas okružuju
– Agencije sa stavom?
– Moramo sebe ceniti više
– Poruka mladim kolegama
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/