365 – Ako kažete „trebalo bi“, šta pod time mislite?

Male pobede
U poslovnoj, ali i privatnoj, komunikaciji veoma je bitno biti jasan i dati do znanja šta želite da kažete, tj. šta očekujete od drugog sagovornika – odgovor, akciju ili samo da vas sasluša.
U poslovnoj, ali i privatnoj, komunikaciji veoma je bitno biti jasan i dati do znanja šta želite da kažete, tj. šta očekujete od drugog sagovornika – odgovor, akciju ili samo da vas sasluša.

364 – Da li je vaša kompanija „Tezejev brod“?

Male pobede
Promene u poslovanju su neophodne i uvek prisutne ukoliko želimo da ostanemo uspešni, ali u kom momentu prestanemo da budemo ono što smo bili i postanemo nešto novo i drugačije.
Promene u poslovanju su neophodne i uvek prisutne ukoliko želimo da ostanemo uspešni, ali u kom momentu prestanemo da budemo ono što smo bili i postanemo nešto novo i drugačije. Pričamo o filozofskom pitanju Tezejevog broda.

363 – Ako ne ide, promenite nešto

Male pobede
Dešava se da ponekad ne možete da uspete, da pobedite, da napravite ikakav pomak u pozitivnom smeru i pored toga što drugima oko vas uspeva sa istim elementima u igri… iako je bitno biti strpljiv i istrajati i kada je teško, treba znati kada i promeniti nešto.
Dešava se da ponekad ne možete da uspete, da pobedite, da napravite ikakav pomak u pozitivnom smeru i pored toga što drugima oko vas uspeva sa istim elementima u igri… iako je bitno biti strpljiv i istrajati i kada je teško, treba znati kada i promeniti nešto.

362 – Da li imate „debelu kožu“?

Male pobede
U svetu poslovanja, jedna od karakteristika uspešnih ljudi jeste da imaju „debelu kožu“ ili „debeo obraz“…
U svetu poslovanja, jedna od karakteristika uspešnih ljudi jeste da imaju „debelu kožu“ ili „debeo obraz“… To znači da mogu da se nose sa negativnim reakcijama publike, klijenata i drugih ljudi u njihovom okruženju, jer ukoliko dozvole da ih previše pogodi ono što čuju – mogu sebe odvesti u propast.

361 – Da li radite „hladne“ pozive

Male pobede
„Hladni“ pozivi i kontaktiranje često mogu imati negativnu konotaciju i predmet diskusije oko toga da li to trebate imati kao poslovnu strategiju.
„Hladni“ pozivi i kontaktiranje često mogu imati negativnu konotaciju i predmet diskusije oko toga da li to trebate imati kao poslovnu strategiju. Mogu biti i predmet rasprave shodno GDPR regulativi, ali ukoliko se rade pametno, uopšte ne spadaju pod nju. Činjenica je da taktika radi… da li je i vi koristite.

Par tekstova na temu:
https://medium.com/swlh/5-simple-steps-to-sending-gdpr-compliant-b2b-cold-emails-4bfc023ccd37
https://woodpecker.co/blog/gdpr-faq/

360 – Kako raditi networking u doba samo-distanciranja

Male pobede
Kako god da se ophodimo prema trenutnoj situaciji, činjenica je da nema poslovnih događaja na kojima bismo održavali kontakte sa kolegama, poznanicima, potencijalnim klijentima i jednostavno drugim poslovnim konekcijama.
Kako god da se ophodimo prema trenutnoj situaciji, činjenica je da nema poslovnih događaja na kojima bismo održavali kontakte sa kolegama, poznanicima, potencijalnim klijentima i jednostavno drugim poslovnim konekcijama. Evo kako možemo nešto od toga „nadoknaditi“ tokom ovog perioda.

359 – 15-to minutni grad

Male pobede
Da li ste čuli za pojam „Petnaesto minutni grad“?
Da li ste čuli za pojam „Petnaesto minutni grad“? Pojam je nastao kao odgovor na važnost zajednice i ljudi tokom planiranja i kreiranja planova za „pametne gradove“. A sa razvojem trenutne epidemiološke situacije, postaje sve interesantniji kao ideja koja može dati neku novu vrednost lokalnim zajednicama.

Više o tome:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-07-15/mayors-tout-the-15-minute-city-as-covid-recovery?srnd=citylab

358 – Da li tražite avans za vaše usluge?

Male pobede
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog.
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog. U zavisnosti od toga koliko je komplikovana vaša usluga, koliko dugo traje projekat, nema ništa loše u traženju i postavljenju uslova za depozit. Ključna razlika između razmišljanja kada postoji avansna uplata ili ne, jeste koliko je i klijent posvećen projektu.

357 – Kako naplatiti dodatne troškove klijentu

Male pobede
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno.
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno. Sa jedne strane trebate obavestiti klijenta o tome, a ne želite da ispadnete „pohlepni“, bitno vam je da klijent bude zadovoljan – ali i da naplatite sve što treba. Ključna stvar je komunikacija sa klijentom, od samog početka projekta, inicijalnih dogovora, kao i vaša posvećenost toj komunikaciji tokom procesa rada.

356 – Da li smarate klijente sa „savršenom“ prodajom

Male pobede
Sto ljudi, sto ćudi…
Sto ljudi, sto ćudi… Siguran sam da ste se sreli sa najrazličitijim klijentima, od onih koji vole da se cenkaju i nikad im ništa nije dobro, do onih koji su odlučili da kupe vaš proizvod ili uslugu pre nego što su vas i sreli prvi put. Veoma je bitno da slušate šta klijent želi i da svaki razgovor prilagodite tome, posebno kada prodajete. Nije bitno što niste rekli sve, nije bitno što niste predstavili onu savršenu prezentaciju vašeg proizvoda, ako ste zaključili ugovor.